wtorek, 26 kwietnia 2011

Czekamy na Dzidziusia


Tak tak, czekamy na dzidziusia :) Już za parę dni ma się urodzić mój mały Siostrzeniec :) Całą rodziną już na niego czekamy! Najbardziej niecierpliwa jest chyba Zosia :) Kiedy my czekaliśmy na Marysię, to przygotowywaliśmy Zosię z tej książeczki jednak brat Wojtusia, który ma półtora roku, jest na tą książeczkę za mały- zbyt szczegółowe obrazki są w niej. Nie udało się znaleźć książeczki odpowiedniej dla tak małego dziecka o tej tematyce, więc postanowiłam sama narysować mu obrazki. Celem było, by po prostu on uświadomił sobie, że w brzuszku jego mamy (którym niedawno zaczął się interesować) mieszka dzidziuś. Zrobiłam 3 obrazki: pierwszy przedstawia mamę z brzuszkiem, drugi taki sam, ale z przekrojem brzuszka i z widocznym dzidziusiem i trzeci z dzidziusiem już na rączkach u mamy. Obrazki zeskanowałam, przesłałam mailem (dzieli nas odległość prawie 300 km) i dziadek obrazki pomalował, babcia zalaminowała i Staś się edukuje :)
A wydrukowane obrazki bardzo zainteresowały też moje dziewczyny i po prostu mają kolorowankę, która je też przygotowuje na narodziny ciotecznego braciszka :)

W najlbizszym czasie (jak dojdę do tego jak to zrobić) to umieszczę obrazki w formie do ściągnięcia.

6 komentarzy:

  1. też ostatnio opowiadaliśmy sobie z Tomkiem o dzidziusiach (jego kuzyn przyszedł na świat) i własnie mam zamiar napisać o tym posta, żeby pokazać z czego korzystaliśmy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książeczki z serii ,, obrazki dla maluchów" rzeczywiście są świetne.Mamy kilka w domu.Marysia lubi je przeglądać.
    Pozdrawiam i miłego czekania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak - te książeczki są super :)) serdecznie pozdrawiam i zapraszam do udziału w candy - wisiorek z okazji narodzin jak znalazł :))

    Magda
    http://magart-magdaczechoska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. why not check here published here click to find out more Dolabuy Goyard look at this website resource

    OdpowiedzUsuń