wtorek, 5 czerwca 2012

Różdżki z masy papierowej



Ostatnio na spacerku Zosia zaczęła bawić się patykiem i wymyśliła, że to będzie jej różdżka i że weźmie go do domu i tam go pomaluje... Zabrałyśmy więc do domu dwa patyki dla obu dziewczynek..

Oprócz patyków użyłyśmy gwiazdek wyciętych z kartonika, gazet, malarskiej taśmy klejącej, oraz papieru i kleju zrobionego z mąki ziemniaczanej i wody (konstystencja kiślu), oraz farb, kryształków, oraz brokatu w kleju.

Do patyków przymocowałam za pomocą taśmy gwiazdeczki. Całość wzmocniłam zmiętymi w kulki gazetami i ponownie wszystko obkleiłam taśmą. Gazetowych kulek użyłyśmy również, aby nadać kształt gwiazdkom, by nie były płaskie.
Gdy różdżki miały już odpowiedni kształt, to całość obłożyłyśmy masą papierową.

Kiedy różdżki były już suche dziewczynki bardzo starannie je pomalowały. Marysia na zdjeciu nie jest smutna, ona jest bardzo skupiona! :) Gdy już wszystko wyschło to nastąpił czas na zdobienia, za pomocą kryształków oraz brokatu.

Bardzo fajna zabawa i podczas pracy i po! :)

5 komentarzy:

  1. Super, Zuzka mnie męczy i też chce byśmy zrobiły, teraz wiem już jak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do blogowej zabawy, http://tominowo.blogspot.com/2012/06/blogowa-zabawa-11-questions-tag.html?spref=fb
    pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do blogowej zabawy i serdecznie pozdrawiam:
    http://frajdap.blogspot.com/2012/06/ta-ciekawa-zezara-mi-mnostwo-czasu-ale.html

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do zabawy http://kreatywnymokiem.blogspot.com/2012/06/11-questions-tag.html

    OdpowiedzUsuń