czwartek, 9 lutego 2012

Wianuszek z filcu na bal karnawałowy


Zosia zapragnęła być Kwiatuszkową Wróżką. Spódniczkę (której używa również na zajęciach z baletu), oraz skrzydełka już miała. Wianuszek, oraz kwiatuszki na bluzeczce, zrobiłyśmy z filcu. Kwiatki na wianku przyszyte zostały do grubszej gumki.

Sam wianek jest hitem do dziś.

Filc to wspaniały materiał!

A za rok ma być Księżycowa Księżniczka.. zobaczymy, czy Zosia zdania nie zmieni.. Ale jak nie, to mam już pomysł, jak go zrobić :)

5 komentarzy:

  1. ooooo! jak ja się cieszę, że Ty piszesz tego bloga! moja Ala też będzie kwiatuszkową wróżką na balu w sobotę i dziś nie musiałam się zastanawiać jak zrobić jej wianek... po prostu zrobiłam go tak, jak Ty :) dzięki!!! :) jak ją przebiorę (i Antka - za kotka!) to na pewno będzie zdjęcie na blogu i link do tego Twojego wpisu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz tu zaglądam! Super blog! Morze pomysłów! Jestem zachwycona!!! Pozdrawiam. A córcia prześlicznie wyglądała na balu. O rany podjarałam się tymi Twoimi pomysłami! Wracam do domu i tworzę coś dla synka, serio! Pa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo się cieszę, że komuś się mój blog podoba!!!Jak się ogarnę, to rozkręcę się na nowo na blogu :)

    Jo- jej ale mi miło! Cieszę się i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No, w końcu napisałam:
    http://bawimy-sie.blogspot.com/2012/02/przebrania-na-bal-karnawaowy.html

    Dzięki raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny pomysl i napewno nie rozpadnie sie tak szybko jak np. papierowy

    OdpowiedzUsuń